17 jan Torsdag

Två och en halvtimmes hål i skolan, så åkte hem. Det är jättefint väder, funderar på att gå ut, men kommer nog inte hända. Ska försöka läsa lite och så nu, när jag har lite tid. Jag förstår inte vart kvällarna tar vägen..

Idag ska Leo hämtas, sen ska jag nog sticka och träna halv sex, om jag hinner. Har dock ont i min söta handled pga överansträning/mén från när jag bröt den så är lite svårt med armhävningar men det ordnar sig.

Igår hörde jag en äcklig sak: Man kan ha sex med en tampong inne. USCH usch usch. det lät very nasty. Så det tycker jag inte vi provar! INTE TIPS!

Igår förlorade även vår klass i dragkamp på "onsdagsrasten". Vi förlorade mot matte/data-klassen (alltså enbart killar) som var superseriösa och tagit av sig skor och strumpor ( i ljushallen. lite smutsigt) och hade en kamp-låt som var koomigen-koomigen-koomigen som en snubbe i skittajta byxor stod och skrek så alla skulle dra i takt.

Helgen kommer se ut som följande:
*Fredag: Slutar tidigt, stan med Catti (snacka lite om vår resa och jag ska shoppa lite presenter till kvällen), på kvällen ska jag till Emma och Tova som fyller 18 jordsnurrar!
*Lördag: Fota natur med Catten, Anton (tror ni jag får med oliver?) och min hund någonstans på Ekerö/Judarn, växla pengar med mamma till London, iväg på kvällen på kräftskiva (hemmafångade kräfton bland annat) och lilljulafton, ev sova där.
*Söndag: Inte planerad..


image253
Två trötta pojkar (anders och fabian) på samhälllektionen igår.


Nu ska jag gå och läsa lite i min bok, uppdatera min ipod (som typ inte går) och göra en tallrik havregrynsgröt till lunch! Mycket nyttigt, som alltid känns bra.

Kommentarer
Postat av: catti

jasså får anton hänga med, haha han va ju glad att vi skulle dra ut så han kunde spela dator. suck killar. men men, vi försöker få med våra lata pojkar eller va tkr du?

2008-01-17 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback