19 jan Lördag

Gårdagen var supertrevlig. Den startadeskl sju i Tova och Emmas lokal, där det var fördrink, middag och efterrätt. En fin service av föräldrar som kom med maten må jag säga. Sen satt vi och snackade lite, till kl 22:00 då vi gick till Tova och några fler kom dit. Alla var fyllon på hög nivå där alltså, haha, det är ganska kul att se när man själv är helt nykter. Men somsagt, en skittrevlig kväll med wonderful people! (lite bilder kommer senare eller imorn)

Idag regnar det och är skitgrått. Jag blev seriöst lite deppad, för jag och Catzi skulle ju fota idag på Ekerö. Det hade jag sett fram emot men icke. Så nu får vi åka till stan istället och ta lite stadsbilder.

Ikväll ska jag på kräftisen och där är det övernattning så update tomorrow om inte annat..

Dagens tips: till skoldagarna, ställ väckarklockan på andra sidan rummet. När det ringer måste du gå upp för att stänga av den, och då är du automatiskt uppe. Förutom Philip som liknande en apatisk sömngångare går upp och stänger av den och sedan hasar tillbaka till sängen och somnar om, utan att komma ihåg att han vart uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback