24 jan Torsdag forts

Mina HM-kläder har kommit. Eller en avisering som säger att dom ligger på posten och väntar. Så ja, jag ska vänta in mamma och pappa här och be någon köra mig så jag kan hämta dom. Dock tror jag att hälften av grejerna är för små, som jag har kommit på nu lite i efterhand. Det är därför jag inte har velat köpa saker på postorder, för det är så svårt med storlekar. Men man kan ju returnera, och är det mycket för små kläder så gör det inte så mycket för det leder till att jag får mer pengar till London, och det är inte helt fel och obehövligt..

Vart och tränat, det va himla skönt, plus att det va en skön gubbe med lite kulmage som ledde det. Jag blev faktiskt skittaggad, för han var så skön i sättet liksom. Catti och jag ska träna imorn också. Hurt here we come!

Kom på att Oliver hade laddat ner Grattis världen igår, och vi kollade på det avsnittet när dom var på Nya Zeeland (dit jag förövrigt skulle vilja åka). Dom fick klä ut sig till Frodo och Gandalf och åka runt och pröva extremsportet. Jag tänkte på det på jympan och började seriöst le för mig själv. Hur kul som helst, spana in! (om ni inte redan sett det på tv för ungefär två år sedan. Men jag är ju, som de flesta vet, lite sen med tv-serier så..)

Här badar dom bubbelpol och provar på "lagliga drogor" i sin Gandalf- och Frodoutstyrsel.

En annan fundering är: Varför är det så äckligt att sätta sig på ett varmt säte på t-banan? Är det för att man tror att någon har pruttat på det, eller är det för att man har vetskapen om att någon har värmt upp detta säte med sin rumpa. Ja jag vet inte, men lika äckligt varje gång är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback