24 jan Torsdag

Igår började jag och Oliver se Good luck Chuch. Den sög väldigt många snoppar, så inte att rekomendera! Tittade visserligen inte klart på den eftersom det var så dålig, så kan tyvärr ej avslöja slutet. Ni får spola tills dess själva.
   En film som var bra var Se7en, med Morgan Freeman och Brad Pitt. Handlar om de sju dödssynderna. En rätt ruskig film, men helt klart värd att se. Även Nyckeln till frihet (som jag säkert tjatat om) ska ni se!

Mina filmer jag vill se för tillfället:
*Leo
*Darling
*Du levande



Idag hade vi sovmorgon till klockan 12 då vårt sista matteprov i B-kursen går av stapeln. Dock var jag ju tvungen att gå till denna mupp-UM-mottagning kl kvart över åtta när dom öppnade. Så ja, jag har varit uppe ett tag. Och snabbt gick det, så jag skulle lika bra kunna gjort det en dag innan skolan. Men men, skönt att få det överstökat.

Igår var det svinkallt utan att överdriva, och idag är det ösregn, utan att överdriva. Leo har varit sjuk hela veckan så no money for me nu, inte kul. Har lite brist på det somsagt, men det löser sig. Ska sticka iväg och träna ikväll och sen köra en liten rush med samhälle, matten får jag förtränga. Men men, G får jag alltid!  Måste dock ha VG:P

Nu ska jag gå och äta en utomordentligt nyttig lunch bestående av havregrynsgröt och banan. Eller ja, klockan är i och för sig bara tio över nio, så kanske väntar en timme med lunchen. Men ändå! cu all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback