28 jan Måndag

"Knut är en psykopat" stod det i Expressen för någon vecka sedan. Hur kan en isbjörn vara en psykopat undrar jag?! Han kan tydligen inte umgås så bra med andra isbjörnar eftersom att han är uppfödd med människor på ett zoo, men so, gör det honom till en psykopat? Han har även blivit mordhotad av någon organisation. Hur orkar man, jag tror säkert att Knut blir jätteledsen när han får reda på att han har blivit mordhotad. SUCK!

Det mest onödiga, som jag känner, är skidmode. Varför? Hur orkar man stajla sig för en tur i skidbacken, hur orkar man skaffa dyra kläder, enligt "skidmodet", och åka runt i det. Herregud, en skidjacka, brallor och en hjälm, sen är man väl klar?! Hörni, tänk på att ha hjälm. Bara för att ni åker skitbra kan det komma någon galning som åker på er, och då kan det gå illa!

På onsdag ska jag och Catti åka in och checka in lite hotell på några resebyråer angående Alanya, och på lördag bokas resan! Den som inte bestämt sig då får helt enkelt boka själv, så har vi sagt, annars händer det inget..

Fick även mina H&M-kläder idag. ALLA passade. Orka det, jag som trodde jag skulle få lite pengar tillbaka på något för litet. Hehe, men men jag är skitnöjd ändå!

Blir Leo den här veckan så, får casha in lite då. Känner dock att det inte riktigt är en helt klockren inkomst, men ändå så känner jag att det är det. PÅ ett sätt skulle jag vilja tjäna mer pengar, men på ett annats sätt så skulle jag nog inte palla ett till jobb utöver barnvakt två ggr i veckan. Så får nog nöja mig med detta denna termin i alla fall, så får vi se i höst.

Var och tränade idag. Gått över på intensivpass nu så det är rätt kämpigt. Men kul, och känns bra efteråt. (det var ju ovanligt att man säger, men det är ju så sant)

Vi lekte även klapplekar i maten idag. Jättemoget, men jävligt kul. Så då vet ni.. (har lite bilder som jag får ladda upp nån gång när jag orkar. kanske senare)


Här har vi psykopaten själv.. Isbjörnen Knut!


Kommentarer
Postat av: catti

sa ju att det skulle passa, mkt mktmkt, bra äre vettu:;:)

2008-01-28 @ 19:07:28
Postat av: Elina

Haha, stackars björnis =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback