29 jan Tisdag

Just kommit hem från Blackans öppna hus. Sjukt mycket folk, sjukt mycket frågor, lökigt! Men det va kul, gratis bullar!

Catti har tappat bort sitt SL-kort, så när vi ska hem från träningen har vi tre problem:

  1. Det är "dörrar" som öppnar sig, inte vanliga spärrar. Så går ej att hoppa över.
  2. Det piper om man går två stycker på samma "kortdrag"
  3. Det är alltid vakter vid Fridhemsplan

Vi har alltså de senaste två gångerna kört följande trix:
*Jag går igenom och när dom tittar bort (hoppas jag) sparkar jag kortet på marken till henne.
*Jag går igenom MED cattis väska och min, sen säger hon (som om väktarna skulle höra. typ inte alltså, så egentligen är repliken lite onödig, men ändå) att hon har sitt kort i "min/hennes" väska och jag börjar leta (=lägger ner kortet i den) och sen säger jag (som väktarna förmodligen inte heller hör) att hon får leta själv, och så ger jag henne väskan och tada, hon har ett kort!

Har någon något mer tips på knep i dessa situationer kan ni alltid skriva dom!

Nu ska jag göra in engelska och sen ska jag gå och lägga mig. Börjar 12 imorn så tänkte ta en långpromenad med min hund på morgonen och sen åka in till Ving med Catti. Efter skolan är det Leo och sen Oliver. Längtar!


Kommentarer
Postat av: catti

får ja säga det själv tkr ja att vi är mkt smarta:D:D

2008-01-29 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback