3 jan torsdag

jaha, då var Arn avklarad. Den var helt okej. Jag är dock mycket dålig på att avgöra hur pass "värd" filmen var att se, men ja, den var helt okej (alla andra älskar den så lyssna på dom som kan!) dock supermånga kändisar med. Kul!

Det var en kall dag det här, blåsigt som sjutton. (för er som inte vart ute)

Har även börjat försöka gå tillbaka till mina lite rock-rötter. Lyssnade på Bandit på radio ett bra tag för några år sedan, men sen blev det, som på alla radiostationer, lite för mycket samma så jag övergick till NRJ och det för att lyssna in mig på allt jag hade missat i den världen (dte är ju trots allt den musiken som mest spelas överallt). Nu ska jag i alla fall gå tillbaka till Bandit och lyssna lite och se hur det känns, så jag får en ännu bredare musiksmak igen :P
 
Imorn ska jag försöka träna klockan 12, vi får se om jag orkar upp, men det gör jag nog!

Började med mitt pluggande till naturkunskapen, orkade 2 sidor, sen blev jag för uttråkad. Så ja, så bra gick det:p

Well well, ska gå och lägga mig och läsa nu. Vi ses alla glada

Kommentarer
Postat av: catti

bandit, nice
rock on!

2008-01-04 @ 01:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback