4 jan fredag forts

Anna- klart vi ska umgås när skolan drar igång och man kommer in i vanliga gängor igen, loven blir ofta sega och slöa, som man dock är värd ibland.
Catti- skaffa en katt-gul lins på ditt högra öga, så kommer alla tycka du är skitcool, kanske nya trendsettern?!

Felix och jag var ute två timmar vid lunchtid med our dog. Det var jättejätteskönt och kul att gå med sin bror ibland också. Hunden åt lite kottar och vi satt på en bänk och kollade på folk som gick förbi, kastade snöbollar och det slutade med att hunden hade knagt sönder allt som kommit i hennes väg (ekorre-betéende?) så Felix drog en kotte i ryggen på henne och meddelade att det var dags att röra på sig. Så det gjorde vi, hela vägen runt Judarnskogen i skolsken.

Såg på Zoolander idag på TV. En skitskön film som alla borde se, en klassiker nästan..


Nu ska jag gå och köpa en ton godis och bara titta på film hela natten med Oliver. Hoppas jag inte somnar direkt bara, är lite sugen på en skräckis. Vi får väl se. Helgen kommer nog bli leka slö, det är ju skola på måndag så man måste slöa ner sig så mycket man kan så man verkligen får krafter igen.

Jag saknar dig Anna Tiselius knäppo, kom att tänka på när du hade din "måste-köpa-nya-porriga-trosor-för-jag-har-ju-bara-mamelucker-period". Det var gulligt, och nu har du ju verkligen skaffat superporriga trosor (I can recomend all you people out there.. ;p) och hon har även ett snoppcoolt nattlinne, lila LEOPARDgenomskinligt mönstrat.. mjaaoo säger jag bara!

image242

Kommentarer
Postat av: anna

den perioden.. ah.. i remember.

nu har jag tyvärr bara ett antal mamelucker.. fast det ¨är rätt gött när man inte känner sig som en victora secret modell. ohyes

2008-01-06 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback