6 jan söndag

Haha jag var bara tvungen att skriva ett sånt typiskt "hata-fjortisar-inlägg". Det är så jäkla klassiskt att jag var tvungen, somsagt, efter en lång dag på stan.

Har även kommit fram till att min katt är lite översexuell. Vareviga år har hon perioder då hon väljer att ränna omkring utomhus istället för sin mat. Vareviga år ligger det stora, äckliga, ruggiga hankatter utanför vårt hus och mjaoar sådär parningsmjaondet, typ "komutochhalitesexmedmig". Usch, det är obehaglit.
   Det är som vems mormor som helst skulle springa runt och knulla hit och dit (ja min katt är så gammal. hon ä typ 15 år i kattår, fatt då hur många människorår det är. Det vågar jag inte ens räkna). Motbjudande!
   Plus att vi måste stå ut med denna klimakteriekatt (jag tror hon har hamnat i nån slags gammal-katt-kris, där hon likt fjortisar måste ut och hävda sig och ha sex med allt hon ser, bara för att hon kan. Hon drar en hundar-slickar-sig-på-pungen-bara-för-att-dom-kan!) Jaja, knäppt är det. Och jobbigt. Hon väcker en varje natt, bara för att vara jobbig. Som en jäkla kattunge. What about it?



Well, idag va mamma och jag i stan. Jag köpte lite småsaker, mamma med. Sen åt vi yoghurtglass i gallerian. Yummie! på hemvägen va man sådär lagom stan-trött, ja då lyckas man hamna bredvid värdlens ettrigaste unge som pratade heela tiden (överskottenergi, lägg den på något annat) och hennes fjortis-syrra som endast satt och sminkade sig hela vägen på tolvan. När lillasyrran sen började filma henne i brist på annat att lägga sin energi på så sa storasyrran: "men nu ser det ut som jag typ är värsta sminktjejen på den där filmen bah aaa".. Eh ja, du är det! Hur tänkte hon där?

Haha vad har jag emot fjortisar idag.. Det har bara blivit för mycket. usch, söndagar i stan ska man föröska undvika. Plus att det är ett kul ämne att skriva om, lite lättretligt sådär!

tack och hej, imorn börjar skolan. Och det är väl inget speciellt med det egentlige. vad hetsar folk upp sig för? förutom massa plugg då, som jag har missat lite på lovet. suck, men orka göra sånt på lovet. Svar: NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback