7 jan Måndag forts

Imorn ska jag göra ett experiment med Leo. Jag ska krama och pussa på honom och se vad han gör.. mohah han kommer gråta och vilja döda mig! Men det är inte helt säkert, to be continued..

Jag med min fina inställning till livet kom nu fram till att va fan, gymnasiebetygen spelar ju stenhård roll för arbetslivet sen. Eller gör dom det? Vissa går ju på sin personlighet och får skitbra jobb..  Hmm, måste tänka igen vad jag vill göra efter gymnasiet tror jag. Fast man ska ju ändå inte tänka för långt fram, då stressar man bara upp sig. Hmm, det här blev lite klurigt. Well well får titta runt lite (kommer nog dock inte bli klokare på det).

Borde ha någon inriktning på den här bloggen egentligen. Tittade runt och det fanns bloggar om mode (urk), sex (yä), citat (kul?), klimathotet. You name it, i princip allt. Måste fundera ut vad jag ska ha för inriktning. Känner mig lite bortkommen. Meen, får klura lite och återkomma med det. Ska nog plugga lite lite till nu, sen blir det läsa bok!

Medelålders alkis går förbi ett gäng.
Alkisen: Tjena!
Kille 22: Tja...
Alkisen: Håll käften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback