7 jan Måndag

Vi fick sluta mycket tidigare från sista lektionen, så jag hann hem en stund innan träningen kl tre. Har fått tillbaka hur mycket prov och skit som helst idag känns det som, både kul och nedstämmande, MEN eftersom jag nu har bestämt mig för att inte älta saker som ändå inte går att ändra på så skiter jag i att vissa saker gick pissdåligt!
   Det är inte jag som är fel, jag har bara gjort ett fel. och vad ska jag göra, allt är inte på blodigt allvar! (mmm jag älskar min nya livsstil! om man nu kan kalla det det, ett nytt tankesätt i alla fall)

Missade Victorias secretshow igår. Eller snarare struntade i den, jag orkar inte se på saker som jag ändå aldrig skulle ha råd att köpa (går de där underkläderna dom har på sig på showen ens att köpa?) och skulle jag ha råd skulle det nog ändå va lite svåra att ha på sig eftersom majoriteten av kläderna har stora vingar eller liknande på ryggen. Så jag sket i det..



Fick reda på att min vecka kommer vara superskön, sluta tidigare och börja senare. Ska dra igång med Leo imorn (Åh vad jag har längtat.. eller? nja, men jag har längtat efter att tjäna pengar. Så jag får se det så att jag får mycket pengar för att sitta med en liten unge fyra timmar i veckan. Inte helt fel när man tänker så!)

Well well, nu ska jag iväg och träna och när jag kommer hem blir det plugg! Har misslyckats med det på lovet så, får ta igen lite nu. Kommer säkert en uppdatering senare ikväll..

Kommentarer
Postat av: catti

yeah, tyvär missade ja den igår också, hade ställt alarm, men skicklig som ja e lyckades ja missa den ändå:)!

2008-01-07 @ 14:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback