8 jan Tisdag

Fan jag glömde göra Leo-experimentet. Får ta det nästa gång. Idag har vart en regning dag. Leo tvingade mig till stallet så han fick klappa lite hästar, men när han väl har en riktigt snäll stor häst framför sig som en tjej i stallet till och med vänder i spiltan för att han ska få klappa, nej då blir han rädd. Och sen klagar han på att det är tråkigt att titta när dom rider! SUCK!

Nu ska jag sticka till Oliver, mer update imorgon, då jag börjar väldigt sent.. Mitt nya "dagens tips" börjar idag, går ut lite lätt med en självkontrollövning. Pröva, de funkar för det flesta, med rätt inställning kommer man långt!

Dagens tips: Det du föreställer dig och tänker kommer att hända/att du känner kommer att bli så i verkligheten också! Tänker du på någonting, till exempel att du ska orka dig igenom hela träningspasset idag, då ställer hjärnan in sig på att du har krafter och kommer att klara det eftersom du "lurar" den när du tänker det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback