9 jan Onsdag forts

Salem Al Fakir ägde väl Grammisgalan sådär lagom ödemjukt som en årets-bästa ska göra. Även Kent och Lars Winnerbäck glittrade till lite, dock påminde oss bandmedlemarna i Kent att dom var glada för priset men att dom som vanligt inte ler, och det gjorde dom inte heller! Duktigt!

Salem Al Fakir som fick spela slutlåten på Grammisgalan och ställde bokstavligen hela globen upp. Bra jobbat!

Nu ska jag ta mig till sängen och läsa, har två böcker som jag läser lite paralellt, så det går som det går. Jag vill läsa båda lika mycket, så istället för att vänta med den ena så läser jag dom varannan gång. Supersmart, om man är bra på att hålla i sär dom och det är bra böcker som man lätt kommer in i igen.

Har ju haft ett jäkla krångel med Comviq, som tog en vecka på sig att svara på ett "mail" (man chattade tydligen med någon support, problemet var ju bara att man fyllde i ett formulär som mailades till dom, och "chattsvaret" tog en vecka att få. bra chatt!) och sedan ytterligare en vecka att få sim-kortet.
    När jag väl får det måste jag ringa och aktivera det. Jag ringer, men mobilen står på pappa så han måste ringa. Han va självklart bortrest, men ringde nu ikväll från flygplatsen när hans plan var försenat (han var väldigt glad att få något att göra) och dom sa då att mitt nya sim-kort aktiveras om ca tio minuter. 
   Dom stänger av mitt gamla sim-kort och två timmar senare funkar fortfarande inte det nya. Jag sitter alltså med två mobiler varav båda har sim-kort, men inget är aktiverat.
   Jag blir så förbannad så jag ringer till nån brud i kundtjänsten och hon meddelar då att jag måste fått fel tidhänvisning, det aktiveras klockan tolv i natt.
   Happ, då vet man det. Bara att sova och vänta på att få en fungerande mobil i morgon bitti.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback