9 jan Onsdag

Slank hem runt halv nio, har ätit en frukost som mättade rejält och sitter nu här för lite bloggning innan jag ska köra igång med lite naturkunskap, och sedan gå en promenad med hunden.

Idag har vi somsagt endast två lektioner, sen ska jag hem och träffa Mallan med lite vovvar. Long time no see..

Planerar även att se Grammisgalan ikväll, och gå och lägga mig tidigt. Var väldigt trött i morse.

Idag har jag läst mycket intressant i tidningen:

* 70-80% av de som döms till ungdomsvård återfaller i brott inom tre år. Det känns därför väldigt lovande för de här tre dömda från Riccardo-rättegången.
*Jag (och många med mig) har funderat mycket på vart biofilmen Arn är inspelad någonstans. I dag i tidningen stod det att den är inspelad i bland annat Västergötland och Skottland, som väntar sig en turistinvasion (öh?!).
*Basshunters Boten Anna har kommit till England. Låten (på engelska Now you're gone) har klättrat från 170:onde till 14:de plats på brittiska topplistan. (Hur är detta möjligt, den var populär i Sverige sommaren 2006.) Fortsätter han såhär beräknas han vara en av få svenskar som når toppen av Englands topplista.

Dagens tips får ni ta del av senare..


Our one and only Basshunter (everybody else had had more sex than me, uu-u-uh)


Kommentarer
Postat av: catti

aaaaaaahhhhhwwwwwwwwww

pinsamt usch ny ger ju han insynen av att sverige e fullt med äcliga fula har-inget-vettigt-att-säga-datanördar, omg!

2008-01-09 @ 12:29:20
Postat av: Nickie

Den "gula" som jag själv tycker har samma färg som abas matsal va inte lika fin (enligt mig) men va faktiskt nära på att köpa den men jag hittade juh svart iaf :) PUSS PÅ MICKAN

Postat av: anna

arn är inspelad på en slätt som jag inte vet hur den stavas men som min kompis bor på.. woho. jag är känd

2008-01-09 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback