Helgen i bilder

Fredag kväll hos Emma och Tova med fördrink, presentöppning, häng, middag, lite krök:

  
           
Medverkande på bilderna: Sophia, Elvira, Michan, Steph,Josefine, Emma, Tova, Nadine, Anna, jag mfl.

Senare på kvällen hos tova:
     
Medverkande på bilderna: Sophia, Elvira, Steph, Michan, Linus, Anna Ö

Lördag dag spenderades i stan med Anna och Catti, bla på stadsbiblioteket:
  
Medverkande: Anna, Catti, Cattis kamera, stadsbiblioteket

Kvällen och natten spenderades hos min gudfar i Åkersberga:
   
Medverkande på bilderna: Min bror Felix, Oliver, jag

Kommentarer
Postat av: catti

NIIIIIIIIICE

2008-01-21 @ 19:45:27
Postat av: Tova

söta bilder! :)

Postat av: mikaela

vad glad jag ser ut på första bilden :)

2008-01-22 @ 15:28:30
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback