jag ska plugga nu..

Okej, nu sitter jag här. IGEN! vad är mitt problem? Tyvärr så vet jag vart problemet ligger.. Det är att jag inte orkar ta mig samman och plugga. Eller jag gör det, för jag har planerat det, jag ska bara komma igång, och DET kan ta ett tag. Men ska snart få lite mat i magen, sen blir det naturkunskap för hela slanten..

Jag tänkte försöka fundera ut något intressant om mitt liv som gått och skriva det här (om jag får lust). Kanske när jag var som fullast, vilket ställe som var det knäppaste att ha sex på, när jag har varit som mest förbannad, eller bara vilka som är mina hemligaste saker (åh nu sätter jag 100 spänn på att 95% av er tänkte på en dildo).

Hmm, jag får ta och fundera vilka confessions jag ska göra här i min filuriga blogg.. Önskemål kan mottagas. Ska även, på något sätt, försöka designa bloggen lite personligare. Hur det nu ska gå till. Man ska fixa med nån stilmall som dom hela tiden varnar för att gör man fel så kommer inget bli som förut. Huh, vem vågar sitta och mixtra med det där då..

Nog fantiserat hörni, go back to study ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback