Min bror hade namnsdag

Igår hade min bror namnsdag, Felix. I våran familjekalender som hela familjen duktigt och pliktskyldigt, så ingen jävel kan komma och skylla på att den inte visste om för då får man "men det har stått skitlänge i almanackan i köket" till svar, skriver upp allt dom ska göra (i alla fall Felix hockeyträning, när pappa är bortrest och vilka jobbtider mamma har. Min spalt är ofta tom/ har övertagits av Felix som har så många träningar. Jag framstår som en rätt misslyckad nolifer i den där kalendern).

Där hade han i alla fall, över allas spalter, ringat in sitt namn som stod som namnsdag på det datumet, ritat en pil och skrivit med skitstora bokstäver över alla andras aktiviteter den dagen: AHA BITCHES!!

Ja, sån är min bror. Och pga det sprang pappa (hela familjen  hade såklart glömt bort hans namnsdag. Ärligt, vem fan kommer ihåg en namnsdag om man inte har larm på mobilen sen urminnes tider tillbaka?!) och köpte massa trisslotter och la i ett kuvert och låtsades att vi veta om det hela tiden, och förberett det där länge. Han misstänkte säkert INGENTING (trisslotter är största nödlösningen/jag-vet-inte-vad-jag-ska-köpa-och-du-önskar-dig-ingenting-eller-så-är-sakerna-du-önskar-dig-alldeles-för-dyra!)

image244
En lagom retarded bild med en tant i bakgrunden. GRATTIS I EFTERSKOTT BITCH-BROTHA!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter ju jättebra! :D Men eeeh, idol var väl lite överdrivet... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback