Oliver och nyårslöfte..

Oliver, jag älskar dig över allt annat på jorden! Åh vad fint klyschit det där blev, men jag gör verkligen det! Utan dig är jag inget inget inget.. Du och jag alltid! Tack för att du gick med mig enda hem på nyår, det betydde fantastiskt mycket! Jag är så glad att du kom också. Och jag vet att jag är fruktansvärt social och allmänt klängig när jag är packad, det ska ändras på!

Mitt nyårslöfte (speciellt för Oliver och mig) är att sluta vara så jäkla klängig och översocial/ska prata med alla hela tiden när jag är full. För är det något sånt som sabbar pga mig så kommer jag inte tycka om mig själv!

Det är inga problem att hålla det löftet, bara jag tänker på det och inte blir för social när man är på plingen (festligt ord) så kommer det gå galant. Tyvärr, som Robert sa under nyår, hindrar inte att man har pojkvän killar från att gå på som fan ändå. Och blir man supersocial osv när man är full gör det verkligen inte saken bättre.

Därför lovar jag klart och tydligt här, för alla som läser och för mig, att håll uppsikt över mig själv, drick inte för mycket och bli inte för social ju fullare jag blir! Spriten tar ett tag att slå ut, och därför hinner man få i sig så mycket mer innan det ger utslag, som jag fick känna på ordentligt detta nyår, men man får sin läxa dagen efter med denna fantastiska bakfylla. Därför lär man sig förhoppningsvis av sina misstag, att ta det lugnt med drickandet!

Detta år ska bli bra, jättebra faktiskt (som ALLA säger. Tänk efter, har ni hört någon som inte säger det vid nyår så är det ju något fel)! Det ska bli ett bra år med Oliver, ett bra år med Vänner, ett bra år med lagom träning, plugg och POSITIVT tänkande! Man måste tänka på vad man har, och ta vara på det. Saker kommer inte igen, jag är lycklig med pojkvän och vänner och det ska jag fortsätta vara! ingenting ska komma i vägen för det, så det så!
   2007 är nu ett minne blott. Håll inte på att älta en massa gammal skit från den året utan ta nya tag för 2008. Ingentning kommer av sig själv, man kan inte  ta saker för givna. Jobba på, det mesta ordnar sig, bara man vill det! Från nyårsnatten då 2007 började till nyårskvällen fram till 12-slaget då 2007 slutade är ETT MINNE BLOTT! Ta med er dom positiva sakerna, som är värda att minnas, som du mår bra av. Resten kan man inte ändra på, och det blir inte bättre för att man tänker på dom och går och ältar. MOVE ON, 2008 ligger framför dig!

Tack Oliver, återigen, för att du finns!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback