Öppet hus på BLG

Jag har lyckats säga ja till att stå som staty på Blackebergs Gymnasiums öppna hus. Jag och några till från klassen ska stå med vår käre mentor och representera samhälle. Jag förstod aldrig om det var samhällsinriktningen eller samhällsämnet. Men jag var så glad ändå. Sen släppte han bomben..

"Tidigare år har ju dom som varit med på det här fått biobiljetter.." (10 stycken till räckte upp handen och var frivilliga att hjälpa till, men tyvärr! TO SLOW!) "..men i år har rektorn bestämt att man inte ska få något." WHAT?! taskiga jävla Silfverstolpe med en liten snopp. Alla var skitsura, utom Catti som tyckte det skulle bli jättekul ändå, tills Jonas fortsatte "men jag kan nog fixa något sådan till er i alla fall. Jag ska försöka". Alla log sina lyckliga, ambitiösa, nöjda leenden igen och lektionen kunde fortskrida, med våra namn stolt uppskrivna på tavlan.

Så allihopa, nu uppmanar jag er, kom till Blackebergs öppna hus den 29 januari kl 17:00-20:00 (nej man behöver inte vara där hela tiden. På ett öppet hus kommer man när man vill och går precis när man vill. Man får till och med bajsa på skolans toaletter, vilket jag kan rekomendera, så kommer skolan behöva stänga i två veckor för vårat "nya ventilationssystem" funka rså himla bra = luften förpestas av minsta lilla prutt)!

Skit i om ni redan går eller har tre år kvar tills ni ska välja gymnasium, ni får ju träffa mig, mina kära klasskamrater och min mysko mentor. Kom för fan, annars kommer jag och gör något äckligt i eran säng innan ni ska gå och lägga er! (OBS! jag har en lista som jag prickar av alla jag känner på, så jag kommer märka om ni inte tittar förbi under kvällen!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haaa, det funkade inte så bra, även fast jag gjorde en mycket fin tavla av en lök :D hahaa, synd att du inte hade vägarna förbi, så skulle du ha kunnat komma och hälsa på mina roliga vänner :p Fast vi har öppet hus nästa torsdag också! Kom :D

2008-01-22 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback