10 juli Torsdag

Imorse vaknade jag AV MIG SJÄLV (innan min klocka ringde) halv sex på morgonen. Är man sjuk eller är man sjuk?! Arbetsskada säger jag bara..

Jag har nu gett mig själv stränga order om att inte äta så jäkla mycket fibrer som jag gör. Blir så hård i magen så ni vill inte veta, så idag har jag försökt att hålla mig ifrån allt sånt "nyttigt" så gott det går. Tråkigt men jag måste hitta den rätta kostsammansättningen för mig, så sökande fortsätter.

Det var en tant som kom förbi på kyrkogården och just hade fått en gravsten på sin mans grav. Det var deras bröllopsdag idag och då hade den kommit. Och hon sa det att det var orättvist att han hade gått bort eftersom dom hade varit så friska hela livet och idrottat och haft kolonilott och var inte äldre än 70 år. Men sen la hon till att så är det, hon hade friska barn och friska barnbarn med bra utbildning och hon och hennes man hade ju fått ett sånt långt fint liv tillsammans i alla fall osv. Man blev så glad av det, för hon var verkligen tacksam för den hon hade. Så ska det va!

Vi hade en kistbegravning idag så vi hade grävt en grav som vi sedan fyllde igen över kistan. Ganska spännade att få vara med på. Mickan the gravedigger!



Dagens outfit för senaste solveckan:

Avklippt kyrkogårdsförvaltningst-shirt instoppad i ett par uppvikta Fristadsshorts. Hottas upp med ett par Converse.

Kommentarer
Postat av: Nickie

Mickan hetast på staaan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback