2 juli Onsdag

Jag jobbar med en kärring som är gift med chefen för hela kyrkogårdsförvaltningen och den där fula 91:an. Jag vill dö!

Kärring-jäveln kutar ut ur lunchrummet INNAN rasten är slut, och alla andra två jävla asslickers springer snällt efter. Jag sitter kvar i tio minuter och kärringen kommer in och använder en väldigt dryg ton: "Vi har bara en halvtimmes rast vet du..". OCH?! vill jag bara skrika men säger snällt okej och går med ut och börjar "jobba".
     Där ligger nästa problem; VI HAR INGENTING ATT JOBBA MED! Det finns liksom inget att göra så va fan har hon så jäkla bråttom till?

91:an är lika störande han. Han ger ifrån sig ljud hela tiden! Antingen sträcker han på sig och gör "sträck-ljud", eller så gäspar han med ljud, eller så går han och knäpper med munnen, eller så VISSLAR han (jag HATAR människor som visslar!) eller så ojar han sig (för att han är trött? Eller bara för att han inte har något annat att säga) eller bara knäcker sina äckliga jävla fingrar. Den här veckan har han även lyckats läsa ett reklamblad för Gotland varje rast vi haft, alltså sammanlagt i tre timmar.
     Tips till honom: Träna på att bli lite social istället för massa fula läten eller låtsas läsa samma tidning 23 gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback