20 juli Söndag

Känns inte som att övermånga läser såhär mitt i sommaren, men jag uppdaterar snällt ändå!

Har varit på landet hela helgen med pappa och Hilma. Övningskört och shoppat lite. Efter att idag suttit på buss i tre timmar har jag nu lagat mig lunch, aktiverat mitt nya braiga bankomatkort och ringt och spärrat det gamla. Ska nu ge mig ut att powerwalka/springa och sedan köpa mat tills ikväll som jag ska laga till mamma.

Veckans uppdrag:

  • Lära mig tvätta i tvättmaskin inför Alanya
  • Lägga in mina tider och grejer från pulsklockan i datorn
  • Boka bana på Boulebar
  • Få ihop en picknick med klassgänget
  • Gå på bio
  • Jobba
  • Laga mat och mata katten

Nu vet ni exakt vad jag ska pyssla med, så det är time för mig att dra på mig träningskläderna och sticka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback