23 juli Onsdag

Buhu jag har förlorat mitt extra-sommar-jobb. Det var en annan dum brud som var lovad att jobba från och med torsdag så jag får inte jobba då eftersom det blir för många som jobbar samtidigt. Too bad, men rätt så skönt med lite riktigt sommarlov utan något planerat som jag inte hunnit ha än denna sommar.

Idag blev vi dessutom bjudna på yachtklubb/resturang här i Nacka Strand av cheeeefen. Lyxigt värre, och jäkligt varmt.

Hörni, nu tar vi det en gång till; ikväll ska jag spiiiinna på Friskis (om jag nu får plats på passet) och sen har jag bestämt mig för att laga en ceasarsallad special a la mickan. Det ni! Kan KANSKE gå ut med innehåll senare (när jag vet vad jag ska ha i förutom kyckling och sallad..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback