24 juli Torsdag

SpinnPulsen igår var det svettigaste jag vart på. Tur att jag (som alla andra) hade med mig en liten handduk att torka mig med då och då. En kul upplevelse, och jobbig! Gjorde sen den goda kycklingsalladen (kyckling marinerad i ugn med en sallad på isbergssallad, ruccola, tomat, gurka, melon och solrosfrön. Till det en kesoblandning med chilisås. Till efterrätt en fruktsallad med lite honung samt grädde blandat med lite kakao och kanel.)

Idag har jag kollat klart på alla avsnitt som kommit ut av Greys Anatomy och frukar att det är slut for ever i och med det sista dubbelavsnittet som släppts. Snyft!

Nu har jag vattnat blommorna i värmen och ska återstående tid innan picknick ikväll måla mina tånaglar, ev sy en klänning, göra i ordning maten, steka pannkakor till Toves och min frukost vi ska ha imorn på Kärsön, läsa, duscha och klä på mig.

Then you know! Plus att jag vill bada..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback