6 juli Söndag

Nu har jag, efter en bakishelg, pallrat mig iväg och tränat och sedan lagat en middag i min ensamhet bestående av råris, makrill på burk, svarta bönor och broccoli. En njutbar måltid vill jag lova..

I fredags var det mycket lyckat med 16 stycken kära vänner till middagen och sedan fylldes det på med framför allt pojkvänner och dess vänner. Allt som allt kom vi i säng runt halv fyra, vilket var duktigt av mig att vara vaken så länge med tanke på mina tidiga mornar i veckan. Dock sov jag sedan i bilen när vi på lördagen åkte ut på födelsedagslunch till Värmdö, jag sov när vi på kvällen spelade Guitar Hero och jag sov när vi efter det tittade på Hajen 3. Så jag tog igen mig lite där. Sen sov jag idag till klockan tolv, gick upp och åt lite frukost och städade golvet lite och sedan gick jag och vilade lite till.

Nu ska jag fika lite med mamma och sen ska jag hem till Oliver och äta choklad och sova (igen!) tror jag. Bara en vecka kvar på jobbet nu. FIRA!

        

Kommentarer
Postat av: Helle

schnygg bilder må ja säga!

2008-07-07 @ 10:36:22
Postat av: catti

mkt mkt MKT snygga bilder

2008-07-07 @ 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback