7 juli Måndag

En dålig jävla dag ser ut som följer:

  • Går upp klockan 05:50 och blir direkt ombedd av min pojkvän att hålla käften så han kan sova vidare.
  • Tittar ut genom fönstret: Det regnar!
  • Cyklar hem klockan 06:25 för att hämta min moppe, då hoppar kedjan av cykeln och jag får inte på den igen.
  • Det regnar hela dagen på jobbet och jag lyckas till och med somna i fotöljen under lunchen.
  • Min äckliga jobbarkompis äter upp alla mina kakor som jag hade med mig för jag fyllde år i fredags. Han åt allvarligt alla utom två, som gubben som jobbar där åt. Så gör man fan inte, man tar en kaka, MAX två, och sen är det bra när någon bjuder!
  • Kommer hem och stressar som fan för att hinna gå ut med hunden, plocka iordning mellis tills imorn, byta om och CYKLA iväg till Kungsholmen och träningen som ska börja 17:30 på en alldeles för liten cykel.
  • Inser när jag nästan är i alvik att jag aldrig kommer hinna och att det är omöjligt att cykla på fittcykeln.
  • Kommer hem och tittar på träningsschemat och inser att träningen började 18:30, så jag hade hunnit med jäkligt goda marginaler. Men nu hade jag redan klätt av min träningskläderna och tagit lite fil och flingor till middag istället.
  • SKITDAG!


Kommentarer
Postat av: Helle

oj stackars mickan! själv har ja börjat mina tre veckors arbete, inte så farligt med tanke på att ja sitter inne. men mosebacke imorn, är för att hälsa på pernilla och kanske ta lite öl eller vad man vill dricka!

2008-07-07 @ 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback