8 juli Tisdag

Blir man något trött eller. Här har jag stressat från jobber och ut med hunden och ge djuren mat och in med moppen och ut med cykeln och cykla i illfart över Trandebergsbron och in på Friskis helt jävla svettig och får "Tyvärr är passet fullt" slängt i ansiktet. GOSH! Men men, fick mig en rejäl motionsrunda på cykeln i alla fall.

Nu skulle jag laga blodpudding men så blev jag så sjukt sugen på fil med müsli och Allbraun att jag var tvungen att ta en liten skål innan. Håller ni inte med om att fil/yoghurt är det godaste som finns! Och mycket flingor ska det vara..

Sista grejen; har jag inte fattat det här med cykevägsregler eller? När man cyklar på cykelbanan i stan så är cykelmärket i gatan ritat bara åt ett håll, och många tittar lite surt på mig när jag kommer cyklandes, OCH jag är den enda som cyklar från det hållet. Är det "enkelriktat" på cykelbanorna så man håller den trafik som gäller på gatan eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback