1 juli Måndag

Igår var somsagt min släkt här på födelsedagsmiddag. Jag fick massa fina presenter som jag till och med valt ut själv, så det var perfekt! Av pappa och mamma fick jag även en Dom Perignón (skitfin champagne för er som är sega) som vi slurkade i oss. Det är kul att fylla 18 år..



Idag har jag träffat min mys-Catti och fått prata av oss lite. Höhö kan bli så när man är tjej.

Dagens tv-tips: ALLSÅNG!

Amen gud va bra, nu lyckades jag radera ALLA bilder från min mobil. Bra där. Men som tur va så fick jag över dom på datorn först. Rätt bra att rensa mobilen lite..

Här jobbar vi för fulla muggar. Jag sitter lutad mot en gravsten och tar foton på mig och på min kompanjon. Det regnar. Detta var en av de första dagarna. Ni får update i bilder hur jag ser ut när det är lite soligare..

 

Mera bilder och annat skoj, typ ett längre intressant inlägg, kommer när jag har tid. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback