1 juni Söndag

Nu var det lite dåligt med uppdatering här. Har i fredags ätit tacos och haft det trevligt hos Helle, i lördags sett filmen PS. I love you (vilken jag inte tycker var särskilt upphetsande) och sedan försökt ligga stilla på en filt med Oliver och sola, som slutade i att han bjöd hit sina kompisar och vi grillade till kvällen. Rätt så trevligt, fast jag var lite otaggad till en början. Idag har spenderats ute i solen, har bränt mig lite på axlarna, och promenerats med Tove samt grillat till lunch. Nu är det fotboll men jag gav upp lite.

Det är en jäkla massa folk som badar insåg jag idag och jag tycker det är lite konstigt för bara för att det har varit varmt i luften i två dagar så betyder inte det att det är varmt i plurret. Men men, folk kanske badar fast det är typ två grader i vattnet, bara för att. Vad vet jag..

Ni får två dagens sexvetande för att ni inte fick nån igår:

#13:
 Du behöver inte ta det personligt om din kille är en av många män som somnar direkt efter att ni har haft sex. Orgasmen aktiverar det parasympatiska nervsystemet ( det kan vi ju nu, vi som haft MIRJA), som kontrollerar kroppens sömn- och hungerfunktioner.

#14:
Homosexuellt beteende har observerats hos både sjöfåglar, får, orangutanger och en del andra djur. År 2003 uppfostrade två pingvinhannar på Central par zoo i New York, som hade varit ett par i några år, en pingvinunge tillsammans.


Skittråkig egentligen, men det är en pingvin, och dom är rätt så söta i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: catti

question!

hur kan två pingvin hannar ha en unge, har dom adopterat eller:P

?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback