17 juni Tisdag

Har köpt hem lite alkohol från Frankrike, va skitskraj att dom skulle ta mig i tullen så jag lät min bror rulla väskan (mohah nää). 

Precis när vi checkat in väskan i Frankrike så sa Felix "jäklar kolla vad dom dunkar ner och slängs omkring på rullbanden" och jag fick skitångest eftersom jag glömt att linda i flaskorna i nåt. Jag satt och höll tummarna när vi fick vårt bagage på Arlanda att inget hade gått sönder, och det rann inte om väskan när den kom så det kändes safe. Dock luktade jag sen på den och det stank. Öppnade den och där låg det lite glassplitter och en ciderdryck uthälld och upsugen av alla kläder i väskan. Hoppsan, inte så rutinerat! Men nu vet jag till nästa gång, glöm för i helsike inte att linda in flaskorna..

Nu har jag ägnat två timmar åt Leopojken, vilket var ganska så kul, men uttröttande. Han kom springade när jag kom till dagis och sen har vi ägnat större delen av tiden till att säga "bajs" och asgarva och sedan bygga lite pussel. Mys mys.

Nu ska jag laga maaaat, tänkte mig fetaostköttbiffar med grönsaker eller matvete till. Temptation!


Kommentarer
Postat av: fell3

jag tipsar er varmt om att ge mikaela pengar så att hon kan köpa sprit till er i Turkiet, hon är verkligen stensäker på det!





sen om det kommer hem i helt eller splittrat format det tycks hon ju inte bry sig om.



det var mina kläder som blev dränkta av snillets cider..

2008-06-17 @ 19:19:27
Postat av: catti

rutinerat av dig mickan:P hihi

får se till att träna lite tills turkiet:)

2008-06-18 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback