27 juni Fredag

En vecka done på jobbet! Idag fikade vi från klockan nio till klockan ett, sen slutade jag halv två. Det var nice! Jag är skittrött nu (klockan är inte mycket) efter en dag i stan spenderad på födelsedagspresenter till mig själv från min familj med Anna och sedan en middag med Tove. Imorn blir det Sandhamn och Gotland-runt-starten på söndag.

Gud vad jag inte har någonting att skriva om känner jag. Tråkigt! But that's life..



Så sorgligt att den kommer från snyggast, men that's life too. Det läggs tydligen upp roliga saker där och så kommer det upp när man söker. Men lite kul är den allt..

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haha hoppas du me får en bra helg :D

Postat av: S A R A

svar: joo de blir man verkligen marswallows + nutella is the shit! =D=D

2008-06-28 @ 12:15:16
URL: http://zaaurahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback