29 juni Söndag

Hemma från Sandhamn. En kul helg med en lånad stor motorbåt och min första "krog" jag var på utan att vara 18 år. Dykarbaren. Grattis till mig! Satt ute och drack rosévin (bara för att jag i båten innan sagt att det var en sommardricka som var sååååå inne nu) och sedan klämde vi oss inomhus och skulle besöka toaletten, då jag fick en medelålders kvinna som toakökompis. När jag kom ut igen var det kö utanför så vi passade på att sitta lite till ute på terassen bara för att..
     Idag såg vi starten på Gotland runt och efter en god lunch i Sandhamn åkte vi hemåt. Man är lite trött, sjön suger ju som man brukar säga. Höhö. Sandhamn är väl dock lite överskattat, men det är mysigt i området och ett skitgott bageri och lagom drag på kvällen så det får ett medelbetyg helt enkelt.

Veckan som kommer ska jag jobba, träna, ha släktkalas och kompiskalas och fylla 18 år på fredag! Det är mycket nu.. Så ikväll blir det fotbollsfinal och lite godis hade jag tänkt mig. Blir lite roligare uppdateringar och lite bilder i veckan. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback