22 juni Söndag

Hemma från midsommarfirandet som även vi fick fint väder på. Har sovit i tält hela helgen vilket har varit mysigt. Vi drack även en alkodricka som såg ut som en parfymdricka som är helt ny i USA. Wow så coolt, och god var den.


    

Har inte varit överaktiv med träningen men i förra veckan hann jag med ett KiBalans-pass och att cykla konstant i en timme i motvind och idag blev det en powerwalk i en timme. Nästa vecka ska jag hinna med ett dans-pass och ett puls-pass.

Annars i veckan ska jag jobba om dagarna, till Sofie på födelsedagsmiddag, träffa Anna innan hon drar iväg och gå på parkteater med Tove. Sen ska jag eventuellt till Sandhamn i helgen, beroende på om vi har en segelbåt att åka med eller ej.

Jag tycker att alla kommande vecka, kanske redan imorn, ska gå och köpa sig en tidning. Vilken tidning man vill, men skit i att det är onödigt, det är sommar och då får man vara onödig och då ska man läsa veckotidningar. Jag köpte mig en Elle och den var mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback