10 mars Måndag

SHit Catti, inte okej!! I'm very sory..

Anyway, idag har jag inte haft någon större lust att uppdatera. Tror tyvärr att, FAST DET INTE  BORDE DET, matteC-provet imorn har dragit ner mitt humör. Trots detta har jag valt att inte sitta och plugga någonting idag när jag kom hem. Tittade lite på några tal och insåg att jag har inte orken eller motivationen att sitta och räkna igenom boken för ett prov, så jag hoppas innerligt att jag får godkänt på provet imorn och är förhoppningsvis (om det inte går helt åt helvete och jag inte kan svara på G-frågorna) lättad när det är gjort!

Lyssnade lite på radiostationen Mix megapol och dom hade något dom kallade Mix match vilket innebar att man kunde ringa in och bli spådd av nån tant som satt i studion.

Bara det, att ringa in och bli spådd. Att RINGA in och bli spådd. Nog för att man kan tro på spådom, men spåkärringen måste väl för guds skull ha träffat personen den spår, den måste väl se på den och inte bara dra något random i radion.

Ja random! Folk, både killar och tjejer faktiskt, ringde in och så satt tanten där och sa hur det hade varit för personens kärleksliv och hur det skulle bli. Till en tjej sa hon att hon hade haft en lärare som hade skrämt henne lite i kärleken. Tjejen sa att nej det känner jag inte igen och försökte sen prata över det hon sa, men spåkärringen skulle då försvara sitt misstag och säga att ja alla kan ju vara lärare, han kanske var lite lärare till sättet. WHAT?

Anyway, har klämt i mig en hel massa kanelbullebitar från en kanellängd och kollat på  Anna Pihl. Leo och jag var för övrigt och kollade på lite hockey idag. Han tyckte det var underhållande. Nu ska jag gå och slötitta en minut i min mattebok, och sedan uppta läsandet i Stieg Larssons "män som hatar kvinnor". Börjar komma in på sluttampen nu, då den är lite spännande. Tog dock 350 sidor innan det hände något särskilt. Men men.

Såg filmen Juno igår. Den var helt okej!

Längtar till Olivers säng just nu, och efter att träffa Anna och Sophia ordentligt och efter att åka till Alanya!

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback