12 mars Onsdag

Onsdag = lillördag!                                            OCH?

Jag har varit i skolan från åtta till tjugo i fyra. Man blev lite trött. Skolan är tråkig, verkligen! Det vi ägnade oss åt sista lektionen var att klura lite på vad vi skulle klä ut oss till på bellans fezt. Jättesvårt, och extra svårt för dom som har noll fantasi (=typ alla som diskuterade! speciellt Helle, hon ville va pirat. hahah inte alls som alla alltid är! men det kommer säkert sluta i att vi alla klär ut oss till det ändå. Lätt och bra! Funderar på blingbling-pirat-tema. Lite annorlunda)

Okej, som att någon bryr sig. Kim har black and white-tema på fredag, så det är i alla fall inte alltför svårt! Känner dock typ ingen där så ja, vi får se hur det blir. Kanske smugglar med mig någon trevlig människa dit. Hehe.

Det här med att tävla:

Man kan tävla så jäkla mycket nu för tiden. Alltid slår mig samma tanke: Äsch palla, jag kommer ändå aldrig vinna! För att i nästa sekund tänka: Men tänk om alla tänker så, eller tänk OM jag skulle vinna.. Och så kan man inte bestämma sig om man orkar fylla i något frågeformulär eller liknande, eller om man helt enkelt ska ge upp det innan man ens har försökt.
   För tänk OM man vinner..

Så nu ska jag fortsätta klura på utklädnad till Bellan! MOhah okej så lite liv har jag inte, men jag kommer nog sitta och knåpa lite med det, vi får se! Och så ska jag läsa ut min bok för mina böcker jag beställt har kommit idag! Wihow, så det blir till en läsekväll ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback