17 mars Måndag

Nu har jag vart med tjuriga jobbiga Leo i snöblask och suttit och laddat upp lite bilder på Facebook. Även fast man vet att alla bilder lagras hos dom så gör man det, orkar man verkligen ta lagringen så seriöst? Det blev ju sån uppståndelse i tidningen när det kom ut, men som att någon bryr sig?

Ska nu ta tag i engelskan och lära min hund leta påskägg. Sen är det Anna Pihl, en timmes plugg och sedan Filip och Fredriks nya hundra höjdare i USA. Spännande, får se om man orkar hålla sig vaken..

Tack Oliver för att du åkte hem till mig relativt fort i fredags!

Ska lägga ut ett urval bilder från Kims fest och sedan Björn Gustavssons senaste uppträdanden på melodifestivalen!

  
Medverkande på bilderna: Kim, Elvira, jag, Sebastian, Jennifer, Patrik mfl mfl

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback