19 mars Onsdag

Här sitter jag och äter lite frukt-och nötblandning. Har just kommit hem från träningen och känner mig lite täppt i näsan. Men vem bryr sig?!

Dagen har glidit på bra, har börjar med logaritmer på matten, höhö det är... kul.

Ikväll ska oliver sova här, och imorn har jag den här dagen med två lektioner med två timmar emellan så ja, det blir chill. Sen ska jag, Catti och Helle in till stan och smyga runt lite efter saker till våran fantastiska utklädnad som vi ska ha på kvällen hos Bellan. Jag tänkte väl ta med kamera (fast jag har inte helt bestämt mig, fan alltså om det blir snott) så ni lär väl få se på nåt sätt.

Nu ska jag jag gå och rycka lite i min garderob och äta lite mer nötblandning till mellanmål, innan det blir middag om sisådär en timme. Vi får tydligen gäster, något som jag inte visste. Men det blir nog god mat då i alla fall.

Glöm inte Hannibal ikväll på TV! ciao


Kommentarer
Postat av: Helle

yeah imorn smäller det först inne i schtaan när tre galna gangsters ska shoppa lite o sen som faan på kvällen in på tidig fredag morgon jau!

2008-03-19 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback