26 mars onsdag forts

Bloggen har inte velat logga in, men nu så äntligen!

Mamma och jag var i stan och åt på Böner och bakat och sen blev det lite lite shopping (som jag inte borde).

Har även suttit med mitt samhällsarbete i tre timmar, och tror fan inte jag kommit nån vart. Så det känns bra..

De två mest hatade jobben måste vara lapplisor (parkeringsvakter) och SL-kontrollanter.

Idag kom det kontrollanter för att sätta dit folk på tuben som vanligt. Jag hatar SL, eller borde jag säga staten, som höjer priserna mer och mer för varje måndag som går. Vem fan orkar köpa en remsa för 160 spänn?! Vem fan har råd att köpa åkkort eller biljett nu för tiden?! NOBODY! ingen har lus att betala det för att sitta på en skitig tunnelbana och SKONA MILJÖN!

Vi som är så miljöinriktade i Sverige, varför inte GYNNA dom som åker kollektivtrafiken istället, och SÄNKA priserna istället för att höja dom!

Jag tycker att folk ska planka mer än vanligt, bara för att protestera. Men nej, då håller dom på att lägga pengar på något så onödigt som NYA SPÄRRAR. Why?


image384
Här kommer en bild på some classmates: Anna, Helle, Philip, Max. Alla ser lagom roade ut av besöket på armémuseum


Imorn ska jag hinna med:
*städa halva huset
*Träffa min samhällsgrupp och diskutera hur långt vi har kommit
*Barnvakta Leo
*Motionera
*Ev. smita förbi banken

Fredag ser ut som följer än så länge:
*Klipptid 11:15
*In och byta ett par byxor
*Träna
*Banken om jag ej hann det på torsdagen)
*bio med oliver?

Lördag:
*Träffa Mallan
*På kvällen till Helle

Söndag:
*träffa Mallan (om jag ej gjorde det på lördagen)
*Ev träna

Kommentarer
Postat av: Helle

yees, lyckad uppdate! ^_^

2008-03-26 @ 21:51:23
Postat av: Tova

haha ja då jävlar! blire krogen för hela slanten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback