27 mars Torsdag forts

Leo va så jävla tjurig idag så  jag ville typ dumpa honom i någon gammal äcklig nerkissad sandlåda! men det kunde jag ju inte utan var tvungen att släpa hem ungen.

Jag var liksom jättesnäll och gick till en park långt borta, och så säger han efter en halvtimme då han har sprungit i alla fucking vattenpölar som finns, "Jag vill gå hem" och börjar småböla lite.

Jaha, då börjar vi gå hem och så ser han en lite sketen park som han vill gå in i så ja det gör vi och har jättekul i typ fem minuter, sen ska vi sätta oss i vagnen och börja gå vidare hem och då blir han helt apatiskt och sitter och glor utan kontakt när jag försöker skoja till det lite och köra lite tokigt med vagnen och massa sånt.

Så när vi kommer utanför dörren så öppnar pappan och då vips så börjar sktiungen att gråta! SUCK! skönt att lämna ifrån sig honom, få sina pengar och springa hem och glömma hans äckliga humör för dagen.

Nu ska jag nog läsa lite mer i Stieg Larssons andra bok, Flickan som lekte med elden, och sen ska jag dra mig uppåt mot Tacosarna som kallar.


Kommentarer
Postat av: Derya

Haha kan tänka mig hur drygt det är att vara barnvakt, man förstår sig inte på dem. :) Ha en trevlig kväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback