27 mars Torsdag

Nu sitter jag här och klämmer i mig havregrynsgröt med kiwi på. Mumsimums. Har varit och gått igenom lite samhällsarbete med min grupp klockan elva, och nu ska jag ta tag i städningen av huset och sedan fortsätta skriva rent lite på mitt arbete. Sen blir det Leo och efter det ska vi hem till Adam och äta Tacos.

Jag har egentligen inget intressant att skriva idag... ÄN SÅ LÄNGE! mohah det kommer det kommer, om man har tur! Det intressantaste jag kan komma på just nu är att det är springtime utomhus, men det vet väl alla redan så det var ju inte så himla intressant.

Ut och hångla lite i vårvädret pojkar och flickor, själv har jag inte någon att göra det med just nu, för min lilla pluttpojke är på jobbet, men kanske imorn! Då tar jag igen för idag också, så tro inte att ni ligger före mig inte.. nänä

image385
Här är en bild på min klass i ettan, SP1e, som prompt skulle ta ett klassfoto på avslutningen på stora trappan där alla treor om ungefär en minut skulle springa ut. haha är vi mongo eller, men måste man ta ett kort så måste man!

Kommentarer
Postat av: Helle

hahaha, love your smile catti!!!

2008-03-27 @ 15:28:59
Postat av: Victoria

Tack detsamma :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback