28 mars Fredag forts.

Idag har jag hunnit med att klippa mig, byta mina byxor och träna. Rätt bra alltså!

Läste i tidningen idag att Blondinbellas pappa hade bett Jensen Gymnasium att betala Blondinbella pengar för att hon hade, enligt honom, marknadsfört skolan i sin blogg. Hon har alltså skrivit att hon ska till skolan, det är det. Ursäkta mig Blondinbellas pappa men för det första; har inte Blondinbella tillräckligt med pengar redan? Hon är inte direkt i nöd.
   För det andra, hur skulle det se ut om alla skolor måste betala alla som har blogg (och det är många) och säger att dom ska till sin skola, och därmed skriver skolans namn. Det funkar ju liksom inte, det fattar väl du också. Din dotter är TYVÄRR inte så jävla speciell som du tror, man särbehandlar inte elever, eller lägger extra pengar på dom, för att dom råkar ha en blogg som dom råkar skriva skolans namn i.

Kan inte Blondinbella be skolan om pengar själv? Orka att pappa Blondinbella måste göra det..

Som tur var sa skolan att det skulle vara helt absurt om dom skulle betala elever för att dom nämnt skolan i deras bloggar. Och det är ju precis vad det skulle vara.

Hörrö farsan, ska du inte, som advokaaaat, ta och stämma Bellasuger.se också, nu när du ändå håller på. Patetiskt är vad det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback