28 mars Fredag

Igår  var det SUPERTREVLIGT hos Adam på Taco-night! Trevliga människor, avslappnat, god mat, lite lagom mickan-mobbning, avslut med prat i vardagsrummet. Jättetrevligt verkligen! Bilder kommer senare.

Då ska ni även få en första skitaktuell bild i den här bloggen, på mitt nyklippta hår. Haha kommer nog inte göra några drastiska förändringar men klippa upp det tänkte jag nog göra. Ja vi får se hur det blir helt enkelt. Ska dit nu snart.

Sen ska jag in och byta mina jeans och sen är det träning kl 15.

Ikväll är det Tjenare Kungen på femman klockan nio! Jag har inte sett den så passar pefekt för mig..

hörs senare, glöm för bövulen inte att kolla in här med bilder och allt då!


Kommentarer
Postat av: Derya

Haha ja, sådana picknickar blir det när päronen inte får veta om vattenpipan haha! Du verkar också ha haft ne trevlig kväll. Ha en bra dag :)

Postat av: Helle

wiiie mickan! vill se bild på ditt hår nu FFS!

2008-03-28 @ 15:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback