29 mars Lördag

Ojojoj såg ni Let's dance igår eller?? Nej det gjorde inte jag heller. Jag tittade på filmen Tjenare kungen (skitbra film!) men lyckades sappa precis när dom sa vem som vann i Let's Dance. Tina Tina lilla Mat-Tina. Sött sött!

Idag har jag sett på 27 Dresses med Oliver, den var helt okej. Svennen Malin Åkerman är med, status status. Höhö tänk vad stolt man blir när någon från Sverige gör något bra internationellt, då är man stolt över sitt pyttelilla land.




Orka få massa modeller med klänningen på omslaget till filmen till sin ära..


Igår hoppade jag på tunnelbanan på väg hem från träningen, och ser min bror och hans kompis så lite längre fram. Jag väljer dock att sitta kvar på mitt säte och sätter mig med dom på tolvan istället, men så smiter dom jävlarna av tunnelbanan och jag inser vad dom ska ta sig till.

Jag skickar ett sms som lyder: Höhö ska ni köpa snus eller? I can see you liksom:P Satt på er t-bana. Ses hemma, glöm ej disken. Puss

Jag får till svar: Haha så jävla sneaky, jag såg dig och du "gick på dt" men du inget mysprat med madre och padre haha

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka hans sms, lite svårläst, skrev han med kodord som inte jag var för dum för att förstå?, men en sak vet jag i alla fall, att dom blev BUSTED AV MIG! mohahaha

Nu ska jag äta med mi familia och sen bär det av till Hellepelle. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback