5 mars Onsdag

Idag har vi haft en lektion, två och en halvtimmes håltimme och sedan sex och samlevnad hela eftermiddagen från halv ett till fyra. Jag trodde det skulle bli lite kul så, men det blev snarare tvärt om.

Våran rektor pratade lite först, han är ju sexrådgivare, och han var duktig! Sen kom två äckliga brudar (den ena va tydligen transsexuell så jag förstod aldrig om hon var en kille eller tjej eller om hon ville va något annat eller vad hon snackade om) och den andra bruden hade ingen bh så där stod hon med strutarna åt olika håll.
   Dom hade inget upplägg på framträdandet, dom kom in på helt andra spår än sex och samlevnad och pratade om så ontressanta saker att alla höll på och gå där ifrån. Folk satt och tisslade och tasslade och dom två på scen frågade om vi hade koncentrationssvårigheter och om vi var så dumma så vi inte fattade vad dom sa och därför pratade med varandra istället.
   Många dumma frågor ställdes och när klockan slog fyra reste sig folk upp och klappade i händerna och gick ut, mitt när de två på scenen stod och pratade. Lite väl respektlös kanske, men gud! Dom sög verkligen!!

Nu ska jag ta mig samman och gå ut och springa, sen blir det LITE spanskaplugg och sedan sticker jag till Oliver. Ciao

Kommentarer
Postat av: cati

hola.
nu har jag sprungit i en timme (!) till greys. mkt trevligt, fick dock ont i halsen.
btw,
kan du inte lägga upp lite av de najsiga vår bilderna vi tog idag:D
eller typ bilder där jag halvtdör:)

2008-03-05 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback