9 mars Söndag

Jag har just insett tre saker:

  1. Tandborstar med "klickfunktion" från London är mycket tåligare än svenska klicktandborstar.
        Med de svenska kan man knappt borsta för ens det klickar, vilket jag inte klarar av utan skiter i att det klickar och borstar på utav helvete ändå (jag har fått väldigt känsligt tandkött så jag ungefär börjar blöda så fort jag tar på det eftersom jag borstar tänderna så hårt) så Londonklicktandborsten är jag nöjd med, den kan man ta i lite med i alla fall utan att det klickar, vilket känns bra!
  2. Jag har köpt en tungskrapa vilken har blivit min favoritsak! Känns väldigt bra att använda!
  3. Jag har insett att min mobil inte har radio!

Helgen har varit ligga-hemma-med-pojkvän-och-få-lite-gäster-helg. Var ute på långpromenad i lördags med lite fika med som vi satt och tryckte i oss i skogen, och idag ska jag träna och plugga lite mer MatteC (jag känner visserligen att jag har en viss kontroll, men vår lärares prov är dundersvåra!) och äta en tallrik havregrynsgröt.

Appropå havregrynsgröt kunde jag inte äta det förut. Jag tyckte det var ungefär det äckligaste som fanns, och var jag tvungen någon gång öste jag på med övermycket sylt. Nu för tiden är det inget gott med sylt på, jag käkar med endast mjölk och tycker det är skitgott. How psyco am I?


Kommentarer
Postat av: catti

mickan går fan inte med på dom här sega uppdaeringarna, nu har jag lånat min mammis dator(MITT INTERNET E NERE!) BARA för att kolla din blogg. o så e det fan inge nytt. tttttt.
:P

2008-03-10 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback