Bilder

(klicka på alla bilder så blir dom större)

Bellans maskeradfest i torsdags:


Medverkande på bilderna: Helle (aka.disco), Sofie (aka. Bellans brud), Carro (aka. kontor/flygvärdinna), Catti (aka.disco), Anna (aka.pimp), Pernilla (aka. annas ryska ..), Anders (aka. Jack Sparrow), Disco-naglar

Hos Adam igår:
    
Medverkande på bilderna: Anna, Catti, Sofie, Max, Bellan, Helle, Fabian, Pernilla, Adam

Mitt snygga nyklippta hår (VERY BIG DIFFERENCE!) :

Medverkande på bilderna: jag, mitt rum

Kommentarer
Postat av: joanna

tack detsamma :)

Postat av: catti

jag gillar alla snygga bilder:= hhihi

va det verkligen så mörkt+??
BTW, ditt håt blev ju jättefint, du klippte ändå rätt mkt, right?

2008-03-29 @ 12:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback