blondinbellakommentarer

Lite underhållning till en uttråkad Helle och andra som inte har något för sig. Lite kommentarer från Blondinbellas blogg, man kan ju säga att hon är bäde hatad och älskad..

  • DET är så JÄVLAAA syyynd om dej bruuden, "blondinbella" hej jag är fin!? DIRVERU med mej du liknar min vänstra, du är så jävla patetisk bruden att det inte är sant, folk läser inte din bloog för att det är intressat det du skriver, lr vad fan du har har köpt lr vad du har ätit, det är för att dom tycker så jävla synd om dej o vill ha något att skratta åt, du är en rikamansbarns unge o får pengar helt i onödan! aso ååååååh, bruuden du gör mej laak, på guud, en vacker dag :) sötiis, JÄVLA AACNEE FACE VETTU VAD CLERASIL är, om du ens vet vad de e ;) dra åt helvete .
    KYYYYYYSSSSS

     
  • Stå på dig tjejen. Du är ett geni som lyckas. Skit i idioterna som tror att jantelagen kommer få dem att må bättre. Hoppas resan går bra. Får du lite tid över borde du kolla in en sjukt sexig och rolig blogg om tjejer som står på sig och går emot kollektivet.

  • "All media och bloghysteri" Vem fan leker du? Du är bara en blond och billig jävla bimbo, gå och gräv ner dig själv ditt jävla äckel!

  • "Efter all media".
    Jag tycker synd om dig! Hur kan dom göra på detta viset? Varför kan inte folk låta dig vara ifred.

    ...jojuste, då försvann visst din inkomst


     
  • Jag tycker det är väldigt otrevligt att behöva läsa när folk uttrycker sig med hat. Det handlar bara om avundsjuka. Klart att vi är avundsjuka på "Blondinbella" som gör nåt skoj och dessutom tjänar cash för det. Och vem skulle inte vilja shoppa för 10 000 i månaden? Eller iaf ha 10 000 att betala sina räkningar för...

    Hade det varit min blogg hade jag aldrig ens godkänt sådana kommentarer.

    Jag tycker att ni som läser och kommenterar tar och skärper till er. Det handlar om en tjej, som är 17 år. Hon är vacker och smart. Kan ni inte ta det?

    Engagera er i nåt annat i stället. Hemlösa hundar eller what ever!

    Men sluta skriva hatiska påhopp, det är riktigt lågt och patetiskt! Skaffa dig ett eget liv i stället!

    Och hör sen!

Ur Schulman's blogg (www.schulmangruppen.se):


FAKSIMIL FRÅN BLONDINBELLAS BLOGG

Calle: Jag skriver en grej om Blondinbella nu. Att hon ser ut som en jävligt fräsch 70-åring
Alex: Nej, Calle. Skriv inte om henne.
Calle: Jo. En kort grej, bara. Om att hon ser ut som en piffig tant. En raffig Östermalms-tant.
Alex: Nej. Det är synd om henne. Hon blev tydligen skitledsen över det där Katrin skrev om henne. Om Miss Piggy.
Calle: Det är inte synd om henne. Hon har Sveriges största blogg. Vet du hur många som läser hennes jävla blaj?
Alex: Nej.
Calle: 340 000 personer!
Alex: Ok. Skriv något kul. Kör tant-grejen.

Lite mer ur deras blogg (HAHA!):


Sluta larva er nu. Blondinbella och Miss Piggy är inte ett dugg lika. Ok?

Jag vill avsluta med att säga att detta är bara för underhållnings skull, jag står inte på någon sida om henne. Eller jag kan inte säga att jag gillar henne, för hela hon är lite störig och provocerande och hon känns lite jobbig, men man skulle ju inte banga på pengarna hon har (?).


Kommentarer
Postat av: Helle

vad snällt av dig och tänka på mig, men palla att ja redan har läst allt det här! kom med något nytt FFS ;)

2008-03-26 @ 11:05:18
Postat av: Tova

YO Mickis! :) det är bra med mig, hur är det självish?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback