10 maj Lördag

Imorse vaknade jag och Oliver relativt tidigt, redan runt tioslaget. Så vi gick upp och satte oss på altanen och åt frukost och läste lite i tidningen. Sen satte vi oss i trädgården och spelade lite plockepinn. Det var kul! Jag blev solbränd. Jag gav mig sedan in till stan och träffade Sophia och Anna Ö och vi tittade en stund på KTH:s Quarnevalen. Sen kom mamma och hon och jag gick till kungsan och satte oss på ett fik. Mycket trevligt.

Som sagt så känner jag mig bränd. Jag tar alltid på mig bikini när det är såhär varmt och så sitter jag och solar lite i solen och tänker att nej jag blir inte bränd och nej det är inget farligt. Men sen när jag kommer in så är jag bränd och jag börjar tycka att det kanske är lite farligt. Så alltid efter att jag har råkat bli bränd så sitter jag och tittar på min bränna och har lite ångest över att jag är så röd och bränd. Tänk om jag får hudcancer. Och så försöker jag komma på nåt som kan mildra brännan, men sen inser jag varje gång att det finns ingenting. Too bad!

En annan sak som är jobbig med att det blir så varmt är att man går barbent vilket innebär att man måste raka benen. Det är ju skitjobbigt! Gosh! Så jag gör lite revolution och inte orkar det just nu.. Sån är jag. Cool. Men orka att vi tjejer måste ha rakade ben 24/7. Fan killar, prova det själva. Det är jobbigt, tar tid och måste göras ofta. Så chilla lite med sånt än va.. Så sommar är det inte. Det ska bli kallt snart!

Jaha nu skulle jag lägga upp massa bilder till detta inlägg men så fittar sig denna sida så dår få rdom helt enkelt komma i ett senare inlägg. Skitsida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback