13 maj Tisdag forts

Idag fick vi strömming i skolan. Det var överraskande att se den fisken i en skolmatsal. När man sedan smakade smakade den precis som om man gjort den och panerat den hemma. Supergod! Över förväntan. Carlos (våran matchef) sa: "När ni säger att ni fått strömming i skolan idag kommer era föräldrar säga att ni ljuger.."

Sen dansade vi Tango på gympan. Nu är det skillat värre här alltså!

När jag skulle hem från träningen idag stod det en jävla bil mitt på övergångsstället när det var grönt för oss som går. Jag blir så sur. Man ser väl om man inte kommer hinna över på ett stoppljus, då får man väl för fan stanna innan linjen och vänta på nästa gröna signal, inte råka hamna mitt på ett övergångsställe! Ser man att det är kö så stannar man, för man fattar faktiskt att man då kommer hamna på övergångsstället om man kör då. Respektea oss fotgängare, ni bilister har ju hela jävla stan sönderbyggd med vägar. Håll er på dom och respektera övergångsställena! Bilar som står ivägen vill man bara råka repa med sin nyckel över hela lacken.
     Såhär låter det säkert inte när jag väl har skaffat bil, men just nu, när jag är stolt fotgängare/cyklist, så låter det såhär!

Jag fick reda på att min kära bror (hej felix) läser min blogg! mohaha jag är intressant!

Ni får ett första kort från Grönan, men för att hålla kvar er läsare så är det bara lite teasing, resten får ni under veckan:
image495
Medverkande på bilden: Carro, Sofie, Adam, Max, Catti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback