15 maj Torsdag

Nu har jag gjort nationella engelskaprovet. Det var lite jobbigt, men nu har man gjort det och så är det. Inget att älta om det nu skulle ha gått dåligt. Jag svepte sen snabbt in till stan och köpte en prelle till Sofi.

Igår var jag och felix på kiboxning. Skitjobbigt, men kul! Och när vi gick inne vid Malmskillsgatan eller vad den heter så insåg jag två saker:

  • Hjälp det här är horgatan
  • Varför i helvete går det två måsar på trottoaren och skriker. Dom ska bo i skärgården och ettra sig, inte mitt inne i stan. Dom var väl dumma nog att flyga fel..

Nu känner jag att jag ska rensa lite bland mina smycken och väskor och lite så, och sedan ta och läsa lite/nåt annat innan jag ska hämta lill-Leo och sedan efter det in till TopShop med Anna och lite VIP-rea. Hoppas på champange..

image496
En till grönan-bild. Dom kommer med jämna mellanrum, så håll utkik..
Medverkande på bilden: Anders, Pernilla, Adam, Max, Helle

Kommentarer
Postat av: Helle

sexy time!

2008-05-15 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback